That´s what friends are for.

jag tror mina föräldrar har erkänt på ett ganska milt sätt att dom är lite avundsjuka på min ferrari jag har ståendes här utanför..
Det är nämligen så att dom har precis köpt en precis likadan, snäppet större bara med samma färg tillochmed! Ferrari-röd så klart!
Ja, jag förstår er.. Jag älskar min bil nämligen, min lilla pärla är det.

Jag har syndat idag föresten..
Jag lovade mig själv att inte shoppa nu på ett tag (speciellt inte skor..) men jag fick som en uppenbarelse idag.. Jag och Martina var inne en sväng på Gina och vips, finns min klänning där som jag letat efter så länge.. Tillochmed min färg, då får man tänja på reglerna. Inte bryta, bara tänja.
Den var faktiskt inte alls så dyr heller så jag gjorde nog faktiskt ett kap.
Lägger väl upp en bild strax.
 Efter detta blev det lite fika med Martina och Andreas på Café Viskan, jag älskar det stället verkligen. Så mysigt, och sen ska vi inte prata om det dom lagar och bakar.. mm
En sväng till solariet och gymmet sen blev det bilen hem för min del. Min tid hemma sen spenderade jag framför tv:n och vänner. Jag tycker bättre och bättre om den serien hela tiden, jag är inte fast ni kan va lugna. Men jag tycker om att kika när jag ändå inte har något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0