This is like livin in a dream.

Godmorgon vänner.
Allt bra med er hoppas jag?
Med mig är det strålande, som vanligt. Men vet ni?
Faktiskt är det ännubättre än strålande.. Allt verkar verkligen vilja gå min väg just nu (gör det inte det för er så deppa inte ihop för det, för det är egentligen bara en fråga om när det faktiskt vänder..)
Jag har ett jobb jag verkligen avgudar, och ni kommer ju dö när ni får höra vad det är jag säljer.. Men en städmaskin är det, ska berätta mer om den sen jag lovar.
Dessutom har jag faktiskt sålt min första, tacke vare min mentor Tobbe då men lite jobb hade jag ju lagt ner innan med. En del andra saker med men kan inte berätta allt på samma gång, det enda som faktiskt saknas nu är min lilla pålle(hästen Goodie).
Dagen som är kommer bli ganska lugn, har endast en visning idag. Jag vet att det kommer gå jättebra trots att det är min första visning själv. Fortfarande är det bara träning, imorgon börjar verkligenheten.
På fredag ska jag åter igen åka ner till Malmö och vara med på mötet där nere. Får se hur det går.
Men nu är det iallafall dags för lite mat, mammas goda laxsallad!
Vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Härlig blogg!

Det finns inget bättre än när livet går som man vill...! =) Grattis!!

2009-03-07 @ 21:41:41
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0