Napoleon den store säger hej..

Jag vet att dagens låt idag är lite "äldre" men inte haft den i bloggen och jag älskar den.
Tränat Core till den idag, jag lovar att jag tog i dubbelt så mycket när denna spelades..
Härligt väder idag förövrigt, så funderar på att gå ut och springa faktiskt. Eller nej, jag ska göra det behöver komma ut lite i solen känner jag. Sen får man ju passa på, det har man ju fått lära sig av sina 21 år i Sverige (Borås dessutom..)..
Imorgon ska jag eventuellt till Malmö på morgonen, sen blir det göteborg på kvällen.. Inte alls bestämt hur jag ska göra, funderar dessutom på att åka förbi Goodie hos Minna Telde på vägen hem och rida lite.
Hade varit så himla skoj, han går dessutom jättebra där nere sa Jenny när jag prata med henne för en stund sen. Helt otroligt roligt är det, jag ösnkar verkligen att alla hade haft sånna hästar som Goodie med sån vilja som han har. Åh vad jag saknar honom, men vet att han har super kul och mår jättebra med Jenny! Därför ska han vara där tills efter sommaren med. Får se om jag tar hem han, men efter idag vill jag inget hellre. Vet att jag (om jag inte vinner ett par miljoner på lotto) kommer äga en sånn häst igen..
Bytena går bra nu med, och dom har som sagt börjat trampa och öva galopppiruetter.. Kanske får tillbaka en Grand Prix häst sen ;) (om jag tar tillbaka honom..)
Så himla glad för hans skull iallafall.

Men nu ska jag och Nappe (katten) lägga oss och mysa lite tills jag smält maten. Han ligger här och tassar på mig, vill att jag ska klappa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0