Life goes on.

Idag känns allting mycket bättre, ovanligt bra faktiskt. Men tiden blev väl helt enkelt för kort.
Redan varit uppe ett par timmar trots att jag hade svårt att sova inatt pga min inte alltför snälla mage som har värkt som bare den.
Men träffade martina i stan och solade sen blev det gymmet för min del, även fast allt var dubbelt så jobbigt som det brukar va så var jag grymt nöjd när jag ändå hade tränat klart och gjort allt precis som jag brukar.
Har en känsla av att det kan bero på min inte speciellt friska dag igår och lite kombination med min skadade fot.
Men jag känner mig nöjd ändå faktiskt, saknar dock min Goodie extremt mycket. Han får mig alltid att känna mig fulländad, ännu mer när jag får träna och tävla. Vad jag vill ha tillbaka honom! Men vet att han har det bra hos Jenny, tänkte ringa henne ikväll och kolla om jag kanske kan komma och rida någon dag innan dom åker till Minna Telde.

Ikväll ska jag till Tina, vi ska baka kladdkaka! Tur att man har världens bästa vänner :) Vet inte vad jag hade gjort utan Tina och Martina! Mina galningar:)

Kommentarer
Postat av: Berta

visst var det! :P

Gud vad gott med kladdkaka! Dåligt avis gottegrisen1 blir på gottegrisen2 ;P

2009-03-16 @ 19:22:41
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0