Guru Josh Project.

Ja, vem ska till Göteborg ikväll och lyssna på Infinity..? Ja precis, moi!
Jag och Issah ska till Berså ikväll, och vi kommer få helt grymt roligt kan jag lova.

Blir ingen Malmö idag för mig, sjukt irriterad är jag! Men jag börjar sakta men säkert komma över detdär med irritationen. Dock hade jag aldrig behövt gå upp klockan halv sex på morgonen? Jag hade dessutom velat vara med på yogan, men inget med det heller. Så lär bli gymmet här om en stund, vänta någon timma till så jag inte behöver skämmas för mycket kanske.
 

Den som inte blir partysugen nu.. ja jag vet inte vad jag ska säga ens...
Låten påminner så fruktansvärt mycket om tiden på 3, jösses vad jag längtar tillbaka. Alla människorna där, och faktiskt jobbet med. Men kommer nog dessvärre aldrig börja på Action igen..
Men men vi hörs senare vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0