Face the fact, you did wrong.

Vad är det med människor egentligen?
Vi måste ju verkligen vara den mest fega och själviska idioten på hela jorden? Jag skämms över det, över oss (ibland). Över vissa mer..
Jag försöker verkligen leva som jag lär, men visst är jag säkert feg vad det gäller vissa saker med. Men gör jag fel och det går ut över andra så gör jag mitt bästa över att antingen gottgöra det så gott det går eller så uttrycker jag min besvikelse över någon som jag tycker har mer fel än jag.
Men, jag ringer eller träffar personen i fråga för att reda ut det hela.
Andra och tredjehands källor får man lära sig är opålitilga redan i skolan! Jag förlorar verkligen all min respekt mot människor som inte kan stå för sina misstag, och ta tag i dom. Face it! Du gjorde helt fel, jag sa till dig flera gånger. Men lyssnar man inte så gör man inte, jag har iallafall försökt att reda ut det hela för detta ligger på 14åringars nivå. Men jag tänker heller inte ta tag i något som jag egentligen inte gjort fel då det är ditt bekymmer. Men för att visa att jag brydde mig försökte jag iallafall.
Visst, att göra misstag är inte mer än mänskligt. Alla gör misstag, men då avslutar man det hela och ställer allt till rätta. Dethär med att dra ut på det och skylla ifrån sig på skit saker det är ju rena rama humbug, skämt!
Jag är besviken på dig och hela situationen, ännumer än vad jag var innan. Jag tänker inte ens med ord beskriva din handlig för du vet själv att det var du som gjorde fel.
Visst hade jag kunnat köra 30 mil med dig och kört igen den tiden vi hade missat, men en timma innan vi pratade var du fortfarande inte nykter. Vad tror du? Allvarligt talat?!
Jag är ingen j*vla mamma..

Peace...



Kommentarer
Postat av: Emla

Håller helt och hållet med dig. Kan man inte stå för det mansäger ska man inte säga någonting alls utan bara ta och hålla käften.

2009-03-31 @ 22:00:44
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0