Everything happens for a reason.


Igår blev det utgång för mig och tina. Men tänker inte prata om den utgången idag faktiskt, av olika anledningar. Hade jätte trevligt men gårdagen känns så långt borta nu..
Värsta dagen idag på väldigt länge, faktiskt väldigt väldigt länge!
Skulle kunna skriva en lång förklaring här men jag väljer att avstå, hoppas ni har överseende med detta.

Jag önskar verkligen vi hade fått mer tid tillsammans, jag vet att det var påväg att bli något väldigt speciellt.
Jag önskar verkligen att vi hade fått en riktig chans, för jag vet att det hade blivit bra.
Jag kommer inte stanna upp på grund av detta, jag kommer gå vidare utan dig.
Dom få minuter jag fick med dig kommer jag ändå alltid minnas:)

Jag är redan påväg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh så fint pannband, ´får man veta vart du köpt det???

2009-03-17 @ 16:37:51
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0