Confessions of a shopaholic.


Okej, jag erkänner att jag är lite svag för denna typen av filmer faktiskt. Så kanske inte ska skriva om denna filmen. Men detdär vanliga förutsägbara är faktiskt ganska mysigt. Redan från början målar dom upp vilket jobb hon vill ha, vilken kille som hon kommer sluta tillsammans med. Men visst är det exakt det vi vill? För alltid blir man lika glad när det blir som vi tänkt oss då.. (trodde vi ja...)
Utöver detta var det en helt okej film.. Den va mysigt helt enkelt. Lite tjejig kanske, eller ganska mycket faktiskt. Så ska du gå på bio med flickvännen går denna filmen kanske bort. Däremot är det en av dom första dejterna så är detta ett perfekt tillfälle att immpa på den kanske blivande tjejen. För vilken tjej vill inte ha en kille som faktiskt intresserar sig av shopping och tjejkläder helst av allt.. Vi är dessutom lättlurade.
Nej okej jag hoppas ni förstår ironin, men filmen har premiär här i sverige nu i veckan och den är se värd iallafall.
Love shoes...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du redan sett denna filmen :). jag vill mer än gärna gå och se den, hoppas påatt man hittar någon som vill detsamma :).

2009-03-10 @ 21:39:17
Postat av: miss wildchild - blogg om känslor!

filmen verkar vara i min smak, jag hoppas bara att den är lika bra som böckerna!

2009-03-11 @ 17:38:32
URL: http://misswildchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0