Breathe easy.

Hemma igen från malmö, gick bra där. Väldigt inspirerande möte så det kändes ju bra att vi åkte trots allt. Jag hade egentligen velat ut och jobba nu i helgen då, med massa nya ideer och allt men med tanke på att det är min egentligen riktiga lediga dag på söndag så hoppas jag på några tider imorgon. men tror inte det blir något..

Vilket fall, idag har jag varit och hämtat ut paket från Nelly och Ellos. Lite skor, jacka och träningskläder. Så nu är jag motiverad till att gå upp tidigt imorgon för att åka till gymmet!
Eftersom det heller inte händer något roligt ikväll så lär jag bli ännumer motiverad om ett par timmar.
Men nu är det dags för film och sen sova.
Natti natti hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0