Tiden står still.

Konstigt det känns att vara hemma igen.. Vill tillbaka fast ändå inte.
Samtidigt som det faktiskt är skönt att vara hemma så va det ju ändå det jag ville hålla på med, så jag kanske skulle härdat ut med domdär unghingstarna? Nej, inte sätta livet på spel varje gång man går till jobbet. När det inte ens är det jag vill hålla på med..
Förövrigt så tänkte jag visa en bild på en av mina favoriter där nere (ja jag hade ett par stycken, men det är bara för det är så fina hästar nere i tyskland) Hugo heter han och är väl till salu som alla andra, 3 år gammal och rör sig redan som en gud. Dessutom påminner han så om Goodie, busig men ändå guda snäll.

Tänk vad lite paraply kan göra.. :)

Nog om hästar, igår var jag helt slut efter resan och allt så var en väldans lugn dag för mig. Skönt faktiskt! Jag har knappt berättat än för alla att jag kommit hem heller så fick väl förklara ett par gånger också. Idag blir det annat, nu strax tänkte jag gå ut med Ollie (i regnet..) sen tänkte jag åka och träna spinning, som jag saknat gymmet! Ja jösses! Studio aktiv är som mitt andra hem, trivs så himla bra där.
Sen ikväll får vi se, lite planer finns det men man vet aldrig. Ingen utgång dock, det är en sak som är säker..
Men nu ska jag ut i regnet och plaska, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Emla

hade man haft pengarna så hade man velat haft han i stallet =)

2009-06-13 @ 20:40:36
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0