Goodie goodie.

Hej på er.
Måste bara berömma mina kära läsare. är så tråkig just nu med bloggen och inte ens bilder får ni. Men det ska bli ändring på det jag lovar.
Nu kom jag ut ur duschen precis, jag och Anja kom hem för en stund sen.
Varit en lång dag idag, då har jag och Anja ändå varit väldigt flitiga ska ni veta! Vi hoppades på att få rida i hyffsad tid. Men inte då, vid 6 tiden fick vi äntligen träna för första gången. Tror ni jag var överlycklig? Dessutom för Andreas, han är helt grymt duktig. Fick faktiskt ordning på Goodie hyffsat, eller nej han gick faktiskt bra. Dock kommer jag ha träningsvärk imorgon ska ni veta. Jösses!
Men vet ni vad? Jag måste nog sova nu så kommer uppdatera er mer imorgon. Sov gott.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem Andreas? är skitnyfiken på ditt nya ställe ju!

2009-06-25 @ 21:05:38
URL: http://emmaroulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0