Tiden går fort när man har roligt.

Nu har jag precis kommit hem.
Idag skulle det vara en såkallad lugn dag, men icke! Jaja, imorgon ska jag ju tydligen få rida.. Vi får dock se det, en ny häst som kom inatt. Treåring från tyskland (som vi döpt till tysken eller skinny.. inte riktigt bestämt oss än) som är ca 174 hög. Jo men visst, vi får se om han menade allvar med detdär på riktigt haha. Men jag gillar ju att rida unga, eller lite halv galna hästar så det kanske blir jätte kul.
Dock ser jag fram emot att få komma igång med den riktiga träningen med Goodie. Ska bli så himla roligt! Inte många dagar tills jag ska hämta han.
Förövrigt kommer jag hem på lördag, i hyffsad tid faktiskt. Ska bara boka dendär jäkla biljetten först.

Men nu har jag jättebråttom, för D ringde precis mig (bara det liksom :)) och bjöd hem mig en sväng. På en såndär umgås kväll ni vet? Min Bill (Sara) ska givetvis dit och M. Har en känsla av att det kommer bli jätte trevligt. Men ska försöka inte stanna så länge för ska upp tidigt imorgon igen så..
Men vi hörs imorgon vänner.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sophie

lycka till med ridningen! :)

2009-06-18 @ 18:16:57
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt att du har det bra och trivs på ditt nya ställe, även om jag saknar dig här i djungeln på Ramsbrock!



Pussar och kramar

2009-06-18 @ 22:03:40
URL: http://emmaroulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0