Stockholmsgruppen och Caroline Winberg.

Äntligen fick jag prova dom, som jag har längtat, och som jag varit i behov av en bra ansiktskräm.
Jag har slarvat medans jag varit borta nu, men idag när jag kom hem så väntade mitt paket på mig från Stockholmsgruppen och prokuterna som Caroline Winberg varit med och tagit fram..
Jag har därmed skaffat mig något nyt jag är beroende av, illa..

Caroline Winberg är just nu Sveriges mest kända supermodell skulle jag tro, hon har blandannat varit med och gått den prestigefyllda Victorias Secretvisningen för er som inte hört talas om henne.

Proukterna som Caroline varit med och tagit fram är ansiktsmask, face moisturizer, bodylotion och face cleanser. Det bästa med dessa proukter är att dom inte är testade alls på djur, vilket jag faktiskt brukar kolla upp när jag köper liknande saker. (Även fast det faktiskt är ganska ovanligt idag så förekommer det faktiskt fortfarande..)

Dessutom har jag fått lite prover med på Face Moisterizer, och eftersom jag tycker om alla mina läsare så mycket så kan ni skicka ett mail med er adress eller skriva en kommentar så ska jag skicka hem en till er också. Dock har jag inte så många kvar så det är först till kvarn! :)
[email protected]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0