Städar-Jenny

Jag är fortfarande inte färdig med packandet.. Detta är illa, men tänka berätta om min plan imorgon..
Åker tidigt på morgonen, påvägen ner tar jag istället för motorvägen den lilla vägen ner mot hyltebruk. Dock nästan lika långt..
Där tänkte jag svänga in och kika på min gamla ponny Mistral, Lena ville dessutom att jag skulle rida. Så så blir det. Det ska bli himla kul att träffa mitt lilla busfrö igen! Saknar honom som bare den!
Efter det så ska jag ner till stallet och Sandra sterntorp och kika en sväng. Antar att det blir lägenheten och packa upp någron låda med kanske. Visste ni förövrigt att jag inte ens tagit ut mina flyttlådor ur bilen än sen jag kom hem från tyskland? Lite onödigt tänkte jag...
Sen är jag bjuden på middag hos Dennis verkar det som, med Sara dock så inga konstigheter där inte. Ska bli väldigt roligt iallafall.
Men nu är min rast över, det ligger nämligen hästgrejer på hela våran garage infart!
Hörs sen!
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0