Kan man slarva bort vad som helst?

Idag har jag mycket att göra känner jag..
Rida, hälsa på Salwa på Coop i Borås (yaay) och kanske åka och fiska med martina. Allt detta ska också hända på en kväll, jösses vad jag är bra på att planera!
Dessutom vill jag hinna med att sola, vilket jag faktiskt ligger och gör just nu, med datorn i handen. Mys!
Packa måste jag ju också göra, för jag är långt ifrån klar kan jag lova!
Här sitter jag med mina stora problem och så råder det halvt kaos i brasilien och frankrike pga ett plan som försvunnit med över 200 passagerare, vad är det liksom?
Ursäkta mig min hur f*sen kan man tappa bort ett helt jetplan bara sådär? Inte direkt så att man kan springa och gömma ett plan..
Nej men förlåt, tycker det hela verkar väldigt udda, dock hoppas jag verkligen att dom lyckats kraschlanda någonstans på en öde och lever robinson livet nu, fast verkligt då. Och här frammåtkvällen så hittar dom alla passagerarna smått överförfriskade och dansande runt en stor brasa.. Fransmän alltså..

Ne nu har jag bråttom. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Emla

Så bra att hon skötte sig :).

Då får hon ta och vila idag så får jag ta henne i morgon. Hon måste ju få njuta lite utav sommarbetet :).

2009-06-02 @ 09:37:34
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0