Godkväll.

Hej på er.
Vet att min blogg är lite tråkig för tillfället. Men det får bli lite så nu medans jag är här nere i Tyskland. Dessutom kan jag inte lägga upp låtar längre för internet här är så fruktansvärt långtsamt!
Men men ni överlever nog skulle jag tro.

Kvällen igår var hur rolig som helst.
Vi var här hemma, fyra st tjejer och gjorde oss iordning och hade allmänt trevligt. Efter det drog vi vidare till Bernt(?) som hade lite fest på sin gård. Himla trevligt var det!
Var dock inte hemma fören väldigt sent, och upp alldeles för tidigt imorse och jobba. Men det gick bra, vid tre tiden skulle Sabine åka till Lingen och kika på dom internationella tävlingarna, med tanke på att hennes mamma var med och red (och dessutom kom tvåa!) så jag och M var bara i stallet i 6 timmar, knappt det ens.

Sen jag kom hem har jag bara legat i sängen och latat mig och kikat på en film A walk to remember som jag förövrigt älskar. Den tog precis slut, och jag är helt färdig så funderar faktiskt på att lägga mig och sova. Dock kommer det två svenskar hit idag och hälsar på E så skulle vilja vara uppe och hälsa på dom. Men kan väl göra det imorgon.
Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emla

Sikken dröm jag hade, men Wilma gick kanon i drömmen :)

2009-06-08 @ 11:18:28
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0