Bill och Bull på nya äventyr.

Dagen efter för många idag eller?
Dock inte för mig, jag mår prima ska ni veta. Men kan bero på att det blev en såndär lugn kväll för min del.
Hann inte skriva något igår för hade fullt upp på jobbet, eller i stallet hela dagen..
Förövrigt red jag den där tyska 3 åringen jag prata om. Gick ganska bra mer, eller bra och bra men bättre. Skulle visa den för någon Johan som jag inte hade någon aning om vem det var fören Andreas berätta att det är han som äger alla fina hästar i hela sverige. (tur att han sa det efteråt) Master, Don Charly (innan Minna fick honom..) Guiness, Isidor ja jag kan ju fortsätta men tror ni förstått poängen. En jäkla tur att jag inte åkte av på den lilla rackaren.

Sen kom Sara + släptåg och hälsade på i stallet, eller dom skulle lämna saras bil och grejer. Så dom var inne och kika på några av hästarna, finklädda och partysugna!

Efter jobbet åkte jag ner till Malmö och joinade dom andra, lite dåligt drag där. Men med tanke på att jag var med Sara så gjorde inte det så mycket! Hon är bäst!
Vi åkte hem redan vid ett tiden då både jag och sara var helt slut. Hem och sova i Helsingborg hos sara.

Men nu så ska jag vara lite social här med min crazy-bill hon har varit och handlat frukost och grejer. Om några timmar åker jag ju hem till Borås någon dag. Sen kommer jag ner hit igen, med min fyrbenta havremoppe!
Så vi hörs säkert senare.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag mår lika bra som du... Blev en såndär lugn kväll för mig igår också :) Så vi mår nog bäst i hela sverige just nu haha ;)

2009-06-20 @ 13:00:22
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Emla

JAg mår prima idag med + att jag tjänade 200 för att köra en kompis och hans kompisar till druvefors :)

2009-06-20 @ 16:15:17
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0