Secret me.

Hej på er mina bloggläsare.
Igår var det en upptagen dag, så därav lite dålig uppdatering. Dock är ju inte mitt liv överintressant just nu så..
Men jag har faktiskt en liten hemlighet som jag tänkte skriva om, men kom på att det är bättre att göra när det är helt färdigt! Jag vet att mycket folk kommer reagera på detta så. Alla negativa reaktioner kan få komma när allt redan är klart!
Men jag har tänkt igenom det och det är absolut det bästa för mig just nu! =)

Vilket fall, igår var Emelie här. Så snäll är hon som kommer hit ibland och håller mig sällskap! Så roligt att prata med henne med, antar att vi förstår varandra med tanke på våran hobby. Tack Emelie! =)

Goodie är föresten i princip helt såld nu, ni kan ju gissa att jag känner mig ganska tom. Men han får det bra hos Jenny! Hon älskar honom lika mycket som jag och han får verkligen känna sig som världens bästa när hon har honom (fast han är ju världens bästa med så), så trots allt så gjorde jag nog rätt beslut!

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng. Sen är det sjukgymnasten en sväng ovh efter det ska jag och mamma äta någonstans i stan. Får se om vi hittar något ställe som är lite handikappsanpassat till mig ;)
Hörs senare! Kram

I'm Gonna Miss You

Kommentarer
Postat av: Iza

Tänkte bara skriva att jag gillar din blogg jättemycket! =) Tycker om ditt sätt att skriva på, haha minns förut vid en olycka du vet när ett flygplan försvunnit när du skrev "hur fan kan man tappa bort ett flygplan" egentligen är de väl inge roligt, men ja.. Ditt sätt göre roligt..=) Mvg Iza

2009-07-20 @ 11:48:07
URL: http://izalinnn.blogg.se/
Postat av: Emma [jumpintopuddles.blogg.se]

fin bloggg!

2009-07-20 @ 12:45:22
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: åh, så lite så! bara kul när någon blir glad :-)

jag väntar med spänning på att du ska avslöja hemligheten ;-D

ja, det har jag. tack! :-*

2009-07-20 @ 13:47:21
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å vilken fin häst!

2009-07-22 @ 14:31:39
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0