Röstånga marknad.

Nu är jag hemma igen.. varit i Röstånga i skåne. Tillochmed att vi hann med en sväng på Röstånga marknad! Riktigt mysigt ställe..
Jag vet att jag skulle avslöja min lilla hemlighet idag, men jag tänker vänta tills allt är helt klart faktiskt. Så ni får vänta några dagar till tyvär.
Men men, vilket fall har jag haft en super dag. Mycket trevlig resa och vad ska man kalla det? Visning? Ja allmänt trevlig dag helt enkelt, fått sett en ny liten by också som jag bara åkt igenom innan så inte fy skam det. Nu är det bara att vänta och se hur allt slutar!
Ska lägga mig i soffan en stund och vila, för mina händer och ben är helt slut efter denna dagen kan jag lova. Men skriver lite senare antar jag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanna

Sv: Ojdå, vad har du gjort? Jag har också ridit rätt mycket, har haft 2 egna hästar men det rann ut i sanden. Fast det är så himla mysigt med hästar :)

2009-07-25 @ 20:53:22
URL: http://susannaas.blogg.se/
Postat av: sara

tjena!

jättefin blogg har du :)

tänkte bara höra om du är intresserad av att tjäna pengar på din blogg?

det är gratis, snabbt och enkelt.

läs mer på min blogg! :)

/ sara.

2009-07-26 @ 14:26:56
URL: http://ssarasstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0