Hun.

Godkväll på er vänner.
Lång dag för mig idag, jag kan ju inte berätta allt här i bloggen men idag har jag inte haft orken att uppdatera.

Vilket fall, fler som har hört av sig om Goodie, någon som verkar vilja ta han till USA och någon som vill ha han i Finland.. Men det är nog bara att glömma skulle jag tro. Det får vara väldigt speciella människor om det ska funka.
Hon som hade det lilla fölet vi kolla på i skåne i helgen ringde idag med. Hon ville så himla gärna att jag skulle köpa han. Men kan ju inte köpa en häst bara för att han är gudomligt söt eller? Inte för dom pengarna iallafall! Jag är så fruktansvärt nöjd med mitt val och dessutom har min lilla "Dino" (som vi tänkt kalla honom) gått igenom sin första veterinärbesiktning idag. Inte illa va?=) Jag vill bara att tiden ska gå nu så jag kan få börja åka till stallet och pyssla igen..
Men det är på gång nu, om ca en vecka (egentligen lite mer) får jag börja stödja lite försiktigt på foten. Sen ni! sen ska jag få börja träna. Jag längtar så himla mycket!

Nu ska jag gå ner och kika fördigt på smekmånaden som jag sett sisådär 20 ggr.
Hörs imorgon. Kram

Kommentarer
Postat av: emla

Ne riktigt ska det vara. Sen så vill man kanske helst kunna åka och hälsa på om det är möjligt :).



Jag måste få hälsa på den lille Dino när han har kommit, är såå nyfiken på honom :D.



JAg hade tänkt att fråga dig något men det har försvunnit helt ur mitt stackars senila huvud :D

2009-07-29 @ 22:43:36
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Hej!

Kika in genom Mer-Trafik och säger hej hopp fallera =)

Allt väl?

Ha en underbar dag!

2009-07-30 @ 11:54:12
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: rickard

Har ju sagt att jag köper han om du lär mig o rida ;) kram på dig

2009-07-30 @ 12:00:14
Postat av: JennyM

Rickard: Haha ja tack du är så snäll dock är han såld nu ;)

Kram

2009-07-30 @ 21:40:47
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: rickard

jaja, bara du är glad jenny så :)

2009-07-31 @ 00:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0