Friendship that never ends.


Jag har försökt hitta fler bilder på alla oss tre ihop, men det är mycket svårt kan jag säga. Mestadels på mig och Tina (vilket beror på att Martina lämnade oss i sticket här hemma medans hon levde lajban i USA)
Blir så glad när jag ser denna bilden.. Den påminner mig om så mycket mer än bara just denna utekvällen!
Den påminner mig om vad som betyder mest i mitt liv, förutom möjligtvis min familj. Nämligen mina två absolut bästa vänner. Dom känner mig utan och innan och jag tvekar aldrig över att dom finns där, och jag tror inte dom tvekar över att jag finns där för dom.
Jag har så mycket roliga minnen med dessa två så jag sitter bara här och ler när jag tänker på allt. Visst är det underbart att ha sådanna vänner?! =)
Jag känner mig lyckligt lottad kan jag säga!
Yaah Maaan!

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: det måste vara en igelkott.. vad annars? finns det något mer djur med massa taggar?

2009-07-21 @ 00:11:22
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0