Dreams can come true.

Nu är jag hemma igen.
Åkte till Götene med pappa och hälsade på Goodie och Jenny en sväng. Hämtade hem våran transport med alla grejer jag hade med mig ner till skåne innan olyckan.
Jenny var så snäll att hon tog med min transport tillbaka och mina grejer så slapp vi åka ner till skåne igen, dessutom fick jag hälsa på lilla Goodie. Som förövrigt var ganska ointresserad, han gnägga, kom fram och hälsa och när han insåg att jag hade glömt godis var jag helt ointressant. Bara kryckorna som han tyckte var lite läskiga...
Efter att vi blev lite föresenade därifrån och vi kört hem med transport och grejer så bokstavligen hoppade jag in i duschen och sen bar det av till Fristad och min farbror Bernt! Hade en väldigt trevlig kväll där ute, och fick träffa min söta kusin Gabriel.
Men nu har vi äntligen kommit, hem! Hade jätte kul, men haft väldigt ont idag och dessutom varit trött. Dock glömde jag stundtals av smärtan när vi var i Fristad :)
Men nu är jag riktigt trött, så ska sova och sen hoppas jag på att få terrorisera eller snarare bli terroriserad av min käre vän Martina imorgon.
På lördag, ja kära läsare.. Då ska jag, pappa, Emelie och Fia på hemligt uppdrag! Jag är väldigt väldigt spänd kan jag säga, ska bli himla roligt. Vet ni?
Drömmar kan faktiskt gå i uppfyllelse om man drömmer dom tillräckligt länge tror jag..!
Sov gott!


Jenny och Goodie


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jättefin häst! Har du funderat på att köpa en ny häst nån gång, måste kännas tomt utan honom?

2009-07-25 @ 14:35:45
URL: http://susannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0