We break the dawn.

Ne nu får jag ta mig i kragen, lovat er kort och uppdatering och sådant hit och dit men vet ni?
Jag tycker vi glömmer denhär helgen helt och hållet..
Det har hänt sjukt mycket denna helgen så skulle kunna skriva precis hur mycket som helst, dock är det mesta sådant jag aldrig skulle skriva om offentligt utan en del måste ju faktiskt bevaras som hemligheter..
Vilket fall, sjukt bra helg.. Tror jag, stundtals iaf..
Nu till den största händelsen på hela helgen.. Jag har gått och skaffat mig gymkort, jajjemän.. Idag faktiskt!
Funderat och kikat på det ändå sen jag kom hem men nu, nu hände det. Jag och tina har tillochmed varit och tränat, så himla skönt. Jag är helt överlycklig, hur man nu kan vara det med tanke på den kommande träningsvärken..
Nästa passa blir kanske redan imorgon, men iallafall på tisdag. Fast då blir det yoga pass, åh jag längtar ju redan. Men nej, nu ska jag se om jag kan uppdatera er med lite musik kanske!

Happy me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0