Stranger.

Min födelsedag är över för flera timmar sen och jag hade rätt, det blev den värsta födelsedagen någonsin..

Precis vid tolvslget där så fick jag lite sång och sådär utav Fredrik, Englund och Frida. Bara så ni vet så var det det absolut bästa på hela dagen, tack!

Jag gick sen och la mig och försökt sova, vilket gick sådär. Men det gick, med musik i öronen och lampan tänd. Snacka om att känna sig ensam..
Vilket fall, var det upp tidigt som gällde, packade ihop allt med tanke på att jag var tvungen att checka ut på morgonen. Packade in en liten mobillåda i bilen och åkte till Huddinge, the big city.. förort snarare.. Hemska ställe.

Stod på detdär jäkla (förlåt) stället hur länge som helst, helt själv! Så fort jag ens gick på toa var det bara att paka ner datorn och iväg med lådan. Som förövrigt väger bly, även om det faktiskt går på hjul.. hmm
Tillslut kunde jag äntligen åka (endast 2 snatterier idag i denna trevliga lilla butik...)
Tillbaka till hotellet, ett sista hejdå.. Skärholmen och hotellet där är som mitt andra hem, Jenny är som min extra mamma. Åh vad jag kommer sakna dina smootihes!

Jaja man kanske får se denna entren någon mer gång ändå, man vet ju faktiskt aldrig..
Sen var det näsan åt Göteborg som gällde, lång och jobbig biltur. Men livade upp stämmningen lite genom att leka lite med alla telenorare som var ute och körde. Eller nej förlåt, inte lekte.. Mer bara iaktog..
Jaja efter ett par timmar bestämde jag mig iallafall för att åka till hotellet i Göteborg än att stanna hemma i Borås över natten. Var ju ändå mest för att jag hade velat träna, men min träning för Conrad är ändå helt körd. Alltså jag tror inte någon förstår vilken dröm det är att få träna för honom. Fotbolls människor, vi kan jämföra det med att ni skulle få en privat träning av självaste David Beckham. Inte helt fel kanske?
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag hade (nästan) kunnat döda för dendär platsen.. Jaja, som sagt nu är den som bortblåst..
Väl i göteborg kom Sara och mötte mig och fick äntligen lite pack och bär hjälp, ont i rygg och nacke idag så det bara skriker om det. och vet ni vad? Jag fick min första födelsedags present på hela dagen :) Att få träffa Sara igen liksom, bara det.. Åh vad jag kommer sakna jobba med dig!
Next: Sov!


Idag var vi uppe mycket tidigt och var tidiga till location. Haft en väldigt bra dag och avslutade kvällen med lite film och god kvällsmat. Mys!
Ska ta ett bad snart, om ändå bara min bill kunde blir klar snart, det är ett evigt skrubbande på den där människan ska ni veta. jösses! Men det är väl också därför hon alltid är så ren och fin ;D



Hehe neni, nu ska jag hoppa i och bada..
Hörs imorgon vänner. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0