Let the game begin.

Jag har nu haft ett par ganska hektiska dagar så därför har ni blivit lite lidande mina kära läsare. Men jag har absolut inte glömt av er.. Vart ska jag börja?

Som sagt, är i stockholm än och på söndag (på självaste Jenny-dagen, alltså min födelsedag) så ska jag åka ner till göteborg och jobba där 3 hela dagar. Sen åker jag till Malmö en dag ocg vet ni vart jag ska sen?
Hem till självaste Borås, denna gång är jag faktiskt inte ens ledig..
Jag har sagt upp mig från 3, efter 4 månader ute på vift..
Men jag har också pratat med coachen och förhoppningsvis kommer jag tillbaka om några månader när jag tagit igen mig lite. Om jag ska vara helt ärlig så längtar jag mest tills dess.
Jag ska nu hem och ta tag i mitt liv litegrann.
Mer då?
Jo min häst är härmed utlånad, han ska till Götene från och med nästa helg. Känns både jättekul och verkligen skit dåligt. Vet att det kommer bli jätte bra, men ville så gärna att sofia skulle ha honom. Men eftersom hennes försäljning av ponnyn går lite trögt och jag faktiskt behöver få iväg honom ganska snart så.. Får det tyvär bli såhär!
Det värsta av allt är att jag fått erbjudande att vara med och träna för Conrad Schumacher nästa fredag men kommer inte kunna göra det nu pga att jag inte fick komma hem fören på torsdag. Så grymt tråkigt! Min största dröm sen jag visste vem han var, trodde dock aldrig jag skulle få den möjligheten. Nu bara fanns den där och jag kunde inte ta den.. Om jag ska vara helt ärlig känns det förjävligt rent ut sagt. (Förlåt för ordvalet...)

Jaja, bit ihop eller bryt ihop som någon mycket vis man sagt åt mig.. sisådär hundra gånger.

Men vet ni vad? Jag ska passa på att gå ner och träna här på hotellet, sen ska jag lägga mig framför tv:n och kolla på Let´s dance.

Vem/vilka hejjar ni på?

)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0