Empty.

Hej vänner.

Nu har ni blivit lite dåligt uppdaterade av mig igen..

Men jag kan berätta att jag är i huvudstaden nu igen och jobbar och står i. Ni är väl vana vid det här laget att jag flänger runt lite och ni får ju faktiskt nästan följa med mig runt halva sverige också så..
Ska dock bli lite bättre på att uppdatera med bilder så fort min kamera börjat fungera på mobilen. Dock kommer jag inte kunna lämna in den fören jag kommer hem nästa gång.. Vilket inte blir fören i Februari så ni lär få vänta tyvär.

Jaja tåg upp i söndags till sthlm alltså.
Tog ynka 6.5 timma pga SJ.. Så sjukt trött på att åka med dom, aldrig att man kommer i tid då. När man dessutom bytt tåg ett antal gånger och suttit där ett tag så blir man ännumer trött. Dessutom hann allting laddas ur, båda mobiler (som var helt fullladdade när jag åkte..) datorn och ja, precis allting.
Sista timmen var en riktig pina.

Men underhöll mig så gott jag kunde... Soova är heller aldrig fel liksom.
I Stockholm stog micke och väntade på mig (stackarn) körde mig sen direkt till Clarion hotel Sign. Kan ju lova att när jag utnyttjar alla frinätter så är det ingen tvekan om att det blir på det hotellet och sviten. Då kommer jag må gott sen..
Denna lyx varade i ynka 7 timmar sen fick jag packa ihop och åka och jobba.
Mitt favorit ställe dessutom, Fältöversten på östermalm.. Jippi!
Jag har ju nämnt vad jag tycker om stockholmare innan om just på östermalm är dom väl så att säga värst av alla..
Bara göra det bästa av situationen I guess. Gått ändå helt okej, sista dagen där imorgon.

Men men, nu över till helt andra saker..
Jag har fått reda på en sak, eller vetat om det ett tag. Men det är iaf en händelse som gjort mig riktigt besviken.. Eller inte egentligen händelsen som gjorde mig besviken utan mest det efteråt..
Jag avskyr verkligen när männsikor inte berättar sanningen för mig, speciellt om det gäller mina kompisar. Jag bara väntar på att du ska själv ringa och ta tag i det. Men just nu känns det som det kvittar, verkligen besviken..
Fått mig att ändra mina 2009 planer ganska rejält, tills vidare iallafall.

Eftersom jag då inte hade några nyårslöften (ärligt talat så missade jag i stort sett hela nyår, med tanke på att jag missade tolvslaget..00.03 insåg vi att tolvslaget redan varit hehe, men som sagt hade grymt kul ändå) men istället nu då så ska jag skriva upp planerna för 2009, så får vi se hur mycket jag lyckas få gjort när även detta året går mot sitt slut..

- Lyckas med mitt nuvarande jobb såpass bra att min coach låter mig stå i Ullared.. JAG SKA LYCKAS
- Åka ner till Rhodos/Kreta (Grekland) och jobba iallafall en månad. Du och jag Martina :)
- Börja träna Goodie igen Det jag ser fram emot mest..
- Försöka bestämma mig för vad jag faktsikt skulle vilja göra efter detta jobb.. lycka till...
- Flytta? Stort frågetecken där..

Men nej, nu undrar micke vart jag tagit vägen.. Jag ska gå ner och äta med alla dom andra nu.
Men men vi hörs vänner.
Kram J


-

Kommentarer
Postat av: JL

syrran!! vad händer? saknar dig galet mycket just nu. du kan väl ringa imorn eller när du har tid? Pusss

saknar dig / J-skåne

2009-01-07 @ 00:40:19
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-07 @ 00:46:41
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: emla

Den namnskylten du ahr till Goodie vart har du köpt den :)?

2009-01-07 @ 18:45:56
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0