See you soon.

Hej mina vänner.
Som ni säkert förstått har jag verkligen inte hunnit uppdatera här, pga att jag har haft litegrann att göra.
Inte sovit någonting på hela natten, och kl 07.00 började min klocka ringa. Trodde någon skämtade med mig först, men inte då..
Önske tänkade.
Jaja jag hade ställt klockan lite väl tidigt med flit bara för att det skulle kännas bättre, brukar göra det. Egentligen gör det det hela bara svårare att gå upp, men just för stunden känns det ju jätte skönt.
Vilket fall, efter lite frukost och dusch var det dags att sätta sig i mina skitiga ferrari och gasa på till gbg. För ovanlighetens skull var jag tidig och faktiskt först av allihopa.
Intervjuen kändes bra, och jobbet känns bara bättre och bättre hoppas verkligen jag får det..
Men behöver inte hänga läpp om jag inte får det heller, för jag ska till gbg på måndag igen på en annan intervju som mysiga Ida fixat åt mig.

Efter intervjuen tänkte jag åka och hälsa på Salwa, från mitt gamla jobb. Hon stod med en ny tjej och jobbade strax utanför gbg så.. Sagt och gjort, efter många om och men.
Blev inte så länge med tanke på att jag bokat träningstid på studio aktiv klockan 15.00 och därifrån kom jag precis nu.
Riktigt skönt, kommer ha go träningsvärk imorgon på yogan. Förövrigt ska jag och tina imorgon ta oss i kragen och vara på yoga (håll i hatten kerstin) kl 06.30, JAA på morgonen! Ni som känner mig vet hur morgontrött jag är så.. Jag är stolt iallafall, kanske inte ska säga för mycket dock. Jag har ju trots allt inte varit där än..

Nu ska jag faktiskt byta om för vet ni vad jag ska hitta på?
Klart ni inte vet!
Jag ska till stallet, tror inte jag ska rida.. Eller jag vet inte vad Karin tänkt, men jag ska iallafall till stallet. Kommer ju dock kännas jätte konstigt när inte Goodie står där och gnäggar efter mig...
Försöker verkligen att inte tänka på det, men jag saknar verkligen honom. Inte riktigt som vanligt utan honom...


Kommentarer
Postat av: Sara

Jäklans du! 06.30 det va inte dåligt... Jag är mycket imponerad! ...dvs om du tar dig dit ;P

2009-01-30 @ 15:29:25
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: maria

superfin blogg och superfin häst! :)

2009-01-31 @ 20:35:35
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0