Sleep well.

Fortfarande kan jag inte sova, suttit och kikat efter lite nya låtar och såg precis att min favoritlåt faktiskt har kommit ut med videon nu med så tänkte lägga upp den. Men med tanke på att jag vill att ni ska ha något bra att lyssna på inatt (kanske somna till..?) så ska ni få två bra låtar. Dock kom dom ut för ett tag sen, men hoppas att ni tycker om dom ändå!

Okej jag erkänner..
Det kanske inte är dom ultimata "sovar-låtarna" men bra är dom! Enligt mig iallafall..

Föresten, jag skrev inget om går dagen.. Inte så mycket att säga mer än att jag och Tina slutade på Harrys här i Borås. Vi hade trevligt som vanligt, träffade lite gamla klasskompisar. Det är ju inte varje dag?
Vet ni vad?
Jag glömde kameran, lite roligt att det var Tina som påminde mig men då var vi redan på förfesten. Hon hade tillochmed varit inne och läst att jag skulle komma ihåg att ta med mig den igår. Men inte då.. Men som vanligt var Hagos i farten på Harrys så en vimmelbild blev det iaf...

Ungefär vid denna tiden var det dags för hemgång...

men nu är det dags för sänggång(!?).
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kolla in min blogg, jag har bland annat en bloggtävling där du kan tävla om tre pump n plump lipgloss! ❤

Postat av: AnneLi

Älskar den med Lil wayne :) <3

2009-01-19 @ 00:34:14
URL: http://italianiista.blogg.se/
Postat av: Nicole

Låten med lil wayne är riktigt bra :)

2009-01-19 @ 00:48:39
URL: http://niickis.blogg.se/
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-19 @ 01:27:16
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0