My new BestFriendForever.

Ja, eftersom MTV just nu producerar realityserier på löpande band så måste ju iallafall jag gå in och kika. Idag tänkte jag ge Paris Hilton en chans..

Har ni sett "Paris Hiltons my new BFF"?

Mycket intressant program kan jag säga, dock tycker jag denna programform känns ganska bekant.. Möjligen så att the hills stjärnan Brody fått ett liknande program också? (skrev om det för ett tag sen.. här.)
Jaja kanske är detta ett just nu vinnande koncept?
Kanske får vi snart se Carolina Gynning leta efter en lika halv tokig tjej som henne? Eller varför inte kanske självaste Blondinbella?
Vad vet jag..
Vilket fall måste jag säga att som vanligt är jag ganska fast, jag tycker det är så himla kul att följa dessa serier.. Drama, drama, drama som alltid. Men det absolut roligaste av allt är ju att folk faktiskt kämpar för att bli Paris nya vän och går med på och gör exakt som hon säger, men samtidigt känner dom ju knappt henne. Dom är ju egentligen bara ute efter sin stund framför kamerorna och det dom tror kanske glamorösa livet hon lever. Men visst får dom kämpa lite för det också.

Men fortfarande då, så står jag fast vid min åsikt att jag tycker hela den här grejen är slöseri med pengar. Jag hade mycket hellre sett såhär mycket pengar läggas på något som faktiskt är nödvändigt.

Det värsta av allt är ju att man fortsätter titta.. Bad me!

Kommentarer
Postat av: lilalili

Jag känner igen det där...man är totalt fast i en serie man kanske egentligen skulle kunna låta bli att titta på.

Jag hoppas du har en bra kväll!

Kramis

2009-01-19 @ 21:16:14
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, jag är inte säker på att jag skulle vilja bli Paris BFF. :-S

Det där sista F:et känns lite tveksamt.

2009-01-19 @ 21:17:25
Postat av: Fia

Den har jag visst missat

2009-01-19 @ 21:18:17
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: JennyM

Tycker hela serien känns ganksa tveksam.. men men :P

2009-01-19 @ 22:24:26
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Moonzanna

vart kollade du på programmet ? på mtv:s hemsida el vart ??

gud de måste jag ju bara kolla på ler

Är en sucker på sånna fåniga serier ;)

2009-01-19 @ 23:33:40
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0