Mitt hjärta.

Söndagar..
Det är väl egentligen en sådan dag man ska sitta hemma, speciellt nu när vädret är som det är här i Borås. Men inte jag, eller inte idag..
Varit en väldigt snurrig dag för mig idag, varit och lämnat min Goodie i Götene. Han kommer vara där tills iallafall April, efter det får jag se. Jag vill ju egentligen låna ut han över somaren med men som sagt vi får se. Jag kan inte riktigt förklara känslan mer än att det gör sjukt ont i hela mig, speciellt när jag inte kan förklara för honom att jag inte glömmer honom och att jag snart kommer pch hälsar på och flyttar hem honom igen. Sjukt att man kan tänka så om ett djur tänker ju ni då, löjligt kanske. Men den hästen är helt galet speciell för lilla mig, känns som vi gått igenom så mycket ihop..
Men nej jag orkar inte skriva mer nu, ni får nöja er med en ouppdaterad blogg idag..

Kommentarer
Postat av: julia

kolla in min tävling under kategorin TÄVLINGAR =) och anmäl dig så kan du vinna ett ursnyggt svart linne ;D lycka till kram / whitehearts

2009-01-18 @ 21:20:40
URL: http://whitehearts.blogg.se/
Postat av: Sophie

vilken fin häst :) jag förstår hur du känner, skulle inte direkt tycka om att lämna bort min lilla galna häst heller, inte ens för ett tag. men hästar har åtminstone gott minne så han kommer komma ihåg dig sen igen :) jag hade en foderhäst i 3 månader bara och när han sen blev såld så åkte jag och hälsade på honom ett par ggr under 3 år och han gnäggade alltid efter mig trots att det var så länge sen :)

2009-01-18 @ 23:03:35
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/
Postat av: Sophie

sv: vad bra att jag gjorde det, så du slipper oroa dig alltför mycket :)

2009-01-18 @ 23:35:53
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0