Fantasy.

Miss JennyM har haft fullt upp nu ett ett tag.. Därav den något dryga uppdateringen.

Igår var jag och Tina och Tiina (jag snappar upp ett och annat..) på yoga för första gången på väldigt länge, ni kan ju ana träningsvärken idag?
Idag har jag sovit så gott som halva dagen, lat som jag är..
Men hunnit med att gå ut med min lilla stjärna också.


Tänk att detta lilla pyret verkligen varit såhär söt..

Jaja dags att gå vidare, jag nu till världens bästa vänner,- Tina och Martina. Vi ska se på film och mysa lite. Anar också att det kan bli lite guitar hero, med tanke på att jag aldrig provat det innan så kan detta bli intressant känner jag.

Vi hörs imorgon vänner, förhoppningsvis innan träningen börjar för sen är det full rulle hela dagen verkligen, men I like it..alot!

First up, some new music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0