Complicated.

Dåligt med uppdatering här idag, men ändå är ni söta och är inne och läser! Jätte roligt.
Haft en liten speciell dag igen, känns som jag hunnit med mycket men ändå inte. Jaja nu ligger jag här i sängen iallafall, väntar på att handbollen ska börja, och nej.. Man får faktiskt inte missa den idag. Hört det från kanske tio personer idag och vet ni? Jag kommer inte missa den heller, och ska också vara något av en personlig speaker, eller sms uppdaterade för dom mindre lyckligt lottade.

Jag kommer inte skriva så mycket idag, men imorgon lovar jag att ni får massa kul att läsa. Dock tror jag att ni har hundra andra saker för er som kanske går före min lilla blogg, men ni som ändå sitter här och uppdaterar er.. Ni ska få och göra imorgon iallafall :)


Järrii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0