Hoppsan.

Nu har jag suttit här alldeles för länge faktiskt, hade ju kunnat göra detta vid en bättre tidpunkt kanske. Men men, jag ska sova nu iallafall. Haft en blogg-vilo-dag, men kunde inte hålla mig helt så blev lite uppdatering nu ikväll.
Detta har varit en utav de lugnaste helgerna på länge faktiskt. Men skönt, fick lite sällskap nu ikväll iallafall.

Ska börja med något helt nytt i bloggen nu med, varje söndag ska jag försöka lägga upp en så kallad "veckans hitvarning" framröstad utav ingen mindre än moi, mig själv!
Det blir en utav låtarna jag lagt ut i veckan, den av dom som jag själv tror mest på. Eftersom jag vet att ni knappast lyssnar på alla jag lägger ut så kommer detta bli ett sätt för er att kanske iallafall hitta någon bra låt!

So here we go..


Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0