Told you so.

Min onsdag var ganska busy igår. Tro det eller ej, började dagen med att åka till gymmet med Tina. Åkter efter det hem, bytte om och sen upp till stallet och rida Mackan.
Sen for hem, duscha och göra sig iordning för att åka in till stan och säga hej till Grabbarna Grus:s (på rhodos) alldeles egna chef. Fick träffa sveriges bästa frisör Sabrin också, Hairpeople håller hon till här i Borås för er som inte vet.
Sen gick allt annat av bara farten.
Förövrigt tror jag att något motarbetade mig igår, såndär dag då allt bara inte går ens väg.

  • Min bil fick stenskott så rutan sprack - kul att lägga pengar på sånt..
  • Som vanligt var jag sen överallt, tidsoptimisten jenny - för ovanligehtens skull liksom..
  • Ridbyxorna sprack när jag hoppa upp på hästen - det är ju inte tillräckligt kallt ute nu, ett litet lufthål..
  • På gymmet lyckades jag göra något med min opererad hand så galet ont nu - och den ska väl vara stelopererad eller?
  • Vart jag än skulle glömde jag alltid hälften av sakerna - så som mössa, vantar, jacka(!) till stallet (för att nämna några an grejerna)
  • Jag tappade bort Martina på Ica Maxi - Tur att kundmeddelanden finns liksom..(mamma jenny väntar i spelbutiken)

Jaja en del av min väldigt irriterande dag, men lika glad för det liksom. Jag hade ändå rätt så skoj igår, trots allt detta. Små barn roar sig lätt..

Idag då, har dagen än så länge börjat bra. Vaknat sent och då blev det direkt en promenad med Ollie i solskenet(!) sen äta lite middag och nu sitter jag då här igen.
Om en stund ska jag dra mig in mot stan för att träna med Tina. Blir pass idag, Core tillochmed. Med tanke på att jag idag har träningsvärk i magen har jag en känsla av att jag kommer tycka detta passet blir lite av en pina..
Men bit ihop eller bryt ihop som en mycket vis man brukar säga..
Kommer uppdatera lite ikväll, med först en låt och en bild på precis hur synd det var om mig igår..


Mitt hemmagjorda lufthål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0