I give it all up.

Godmorgon på er mina små gullefjun.
hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag, med vem nu än ni firade den med.
Jag hade en jätte bra dag faktiskt, blev ingen utgång dock.
Fastnade hemma hos M och kikade på film. Men var jätte trevligt att träffa henne igen så. Två lugna helger i sträck nu, och det känns bra. Riktigt bra faktiskt.
Dagen idag består av lite träning dock inte till gymmet, sen skulle jag velat rida idag egentligen. Men tror inte det blir så, så jag får väl se. Hittar säkert på något ikväll, har ju en del att reda ut så kanske blir en sånn kväll ikväll. Vem vet.
Men nu ska jag ner och äta, efter maten blir det en ny låt och ska också bestämma vilken som blir denna veckans bästa låt..
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0