The man of my dreams..

...not anymore.

Han kan sjunga, dansa, ser bra ut och dessutom har han lagt till sig med en fjärde ovana.. misshandla sin flickvän Rihanna..
Chris Brown var väl innan en av de artister som jag tycker bäst om, men inte längre..
Rihanna uppges blivit slagen av sin pojkvän så illa att hon tillochmed fick åka till sjukhuset. Dock vet man ju aldrig, jag tänker på när en helikopter kom och hämtade Paris Hilton efter att hon fått en liten flygtur av en sprallig häst. Det var ju inte direkt livshotande skador hon fått, förhoppningsvis inte Rihanna denna gången heller. Hon uppges ha blött från näsan eller munnen enligt poliserna. MEN... Chris, Inte okej! Om hon så mycket som tappat en hårtuss är det fortfarande inte okej!
Vad besviken jag blev, tur att jag aldrig gick på konserten i sthlm..
För mina örons skull hoppas jag inte att karriären nu är över (vilket alla tidningar skriver, dock mycket skit i tidningarna..) men annars kan det ju faktiskt kvitta. Hoppas iallafall att Rihanna nu gör det enda rätta..

Kommentarer
Postat av: { ericafp }

Läste det på Stina Lee's blogg också. Hemskt! ;o

2009-02-10 @ 11:58:23
URL: http://ericafp.blogg.se/
Postat av: emla

usch sikket as. Men av någon annledning har jag inte varit så stort fan av honom från första början...som tur är.

2009-02-10 @ 16:04:10
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0