Se där ja.

Hur kan man egentligen känna att livet känns fruktansvärt hektiskt men egentligen så gör man inget speciellt? Kan handla om press kanske?

Vilket fall, jag har nu faktiskt haft ganska fullt upp några dagar..
I torsdags var jag ju på arbetsintevju i göteborg, på ett säljföretag som heter Faceways, jag kommer berätta mer när jag vet mer. Men jag har iallafall fått det jobbet, och ja.. jag kommer nu flytta. Förmodligen till göteborg eller kanske uddevalla, jag har inte bestämt mig..
Får veta mer imorgon, då jag börjar min utbildning som Teamleader!
Så sjukt glad och stolt över mig själv faktiskt, inte alla som lyckas få ett sånt jobb efter knappt fem månader som eventförsäljare..
Vilket fall så i fredags åkte jag till skövde och hälsade på lite f.d jobbarkompisar, mycket trevligt! Faktiskt väldigt trevligt!
Tidigt på lördag morgonen gick vi upp och jag åkte vidare till Götene för att hälsa på min Goodie. Han såg ut och må som en liten prins, tycker verkligen om Jenny som har honom och han verkar avguda henne också så det känns jättebra. han rids varje dag och kommer inom kort åka ner och träna för Minna Telde några veckor. Kanske då äntligen kan Minna lyckas befästa hans byten..
När jag kom hem blev det bråttom, stan, fika, lite kalas (för mig, eftersom jag inte kunde få fira min födelsedag när jag egentligen fyllde tack vare.. något.. någon?) sen ut (nyktert) och ja, resten av kvällen rullade på, flängde hit och dit men jag hade mycket trevligt. Var hemma tidigt imorse och somnade på stört, sen upp och jobba sådär lagom till middagen. Vart jobbar jag nu då undrar alla, jo jag hoppade in lite extra på mitt gamla jobb som jag hade innan jag började på 3.
Gissa om det är skönt att vara tillbaka ändå, mysigt jobb detta! haft en av dom bästa dagarna någonsin idag. Dock ska jag sova nu och det är väl mindre roligt kanske, hade gärna berättat mer för er men kan faktiskt inte göra det.
Imorgon ska jag tidigt iväg och till gbg för att börja min utbildning och förhoppningsvis kommer jag efter morgondagen börja leta lägenheter också!
Men dags att sova snart, jag är helt slut.
Hörs imorgon! Kommer uppdatera med hur det går på min utbildning och vart jag faktiskt kommer ta vägen!
Kram kram på er.


Kommentarer
Postat av: eleni

riktigt snygg blogg :D fixat den själv? /eleni

2009-02-02 @ 16:27:42
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: eleni

riktigt snygg blogg :D fixat den själv? /eleni

2009-02-02 @ 16:27:43
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0