Miss.

Ja mina vänner, nu har jag precis gått upp. Mormor väckte mig... "skulle bara se så du levde.." var hennes ursäkt. Nej okej, jag förstår henne faktiskt.
Tänkte åka iväg och träna idag, sen om jag hinner och det inte blir för mörkt kanske jag drar mig till stallet och rider. Får rida 3 dagar i sträck nu om jag vill. Även om jag helst hade velat ha min favorit att sitta och träna med..

Men jag kan informera er om att han har det bra iallafall, det är ju så att säga huvudsaken.
Jaja, slut skrivet för min del just nu, annars kommer jag bara dra ut på dethär.. Vi hörs ju säkert lite senare, så länge har ni dagens låt som enligt mig är.. Bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken snygging!

2009-02-16 @ 14:44:51
URL: http://dressyrbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0