Let me take you to the future.

Ja då var man hemma igen, utan jobb igen. Men löser det ganska snabbt ändå, det värsta är att jag tackat nej till så mycket och så blev det som det blev. Men det känns bra, ringde chefen imorse och sa att jag inte ville ha jobbet. Känner mig grymt besviken på dom.. Men men nog om det.
Idag har jag tagit igen mig lite, legat och kikat på en av världens bästa filmer The Guardian
Helt galet bra är den verkligen, se den om ni inte gjort det..
Nu sitter man här igen, funderar över vad jag ska göra nu ikväll. Men kommit fram till att jag har ändå en del att uträtta faktiskt. Jag ska träna yoga tänkte jag, sola, åka in till stan och fixa min telefon som varit på lagningen i ca 2 månader (typiskt Samsung..ops).. Vilket fall, passet börjar 19.30 och innan det hade jag också tänkt städa iordning i mitt rum. Det behövs verkligen!

Men vet ni vad? Först ska jag ge er en låt här som aldrig riktigt blir känd här i sverige som är riktigt bra enligt mig (jag har haft med den här i bloggen för kanske 5 månader sen eller något) ni får den iallafall här igen. Hoppas ni tycker om den.
Nu ska jag iallafall börja röjja lite här. Hörs senare.

Money - Future


Kommentarer
Postat av: emla

Va nu hänger jag inte med. blir det inget jobb i Göteborg nu?

2009-02-03 @ 21:35:46
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0