Göteborg here I come.

Blir väldigt snabb uppdatering här nu, inte varit hemma på hela dagen. Gick upp tidigt imorse och åkte till gbg och började min 14 dagars långa utbildning. Känns jättebra, en sjukt bra chans för mig att avancera inom försäljningsbranchen helt klart.
Men ändå inte helt hundra, har en liten procent kvar kan man väl säga att jag bangar ur detdär med att bli göteborgare. Men det ska isåfall fixas redan imorgon förhoppningsvis, blir att gå upp tidigt imorgon igen.

Efter gbg åkte jag direkt till coop där Freddan och Pierre (ser fram emot att du startar upp din blogg igen;)) stod och var grymt duktiga, lite imponerad faktiskt med tanke på att det varit lite knackigt här i borås för 3 ett tag. Men nu är det superbra igen, dock har mobila bredbandet alltid funkat bra för mig..

Jaja efter det blev det träning, och därifrån kommer jag nu, så tänkte hoppa in i duschen en snabbis sen blir det lite filmkväll för mig och M gissar att det blir Twilight igen.. Inget mig emot, den är bra :)
Men vi hörs imorgon vänner.

Kommentarer
Postat av: Ice

Twilight äger, en av det filmer som fastnat i hjärtat. Längtar så till uppföljaren :) Have a nice day Puss issah

2009-02-10 @ 06:12:34
Postat av: Pierre

ja lovar dig Jennie (som i Jennie let me love you) att börja blogga snart igen!

Kramiz

2009-02-19 @ 20:45:17
Postat av: JennyM

Ja det ser jag fram emot pierre, ser också fram emot att du hälsar på mig snart igen :) Kram

2009-02-19 @ 21:25:40
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0