Fredag.

Idag orkade jag verkligen inte att gå upp till yogan, och eftersom jag inte bokat och visste att jag skulle gå själv så valde jag faktiskt idag att vara lat eller en tjockis som Martina brukar säga. ;)
Men jag bjuder på det, dessutom tänkte jag ge mig ut och testa konditionen idag istället. Lagt Mp3:n på laddning så ska jag ut och springa i snön, kan nästan bli lite mysigt ju!
Ikväll då?
Vad ska ni göra?
Jag vet inte idag faktiskt, funderar på att kanske försöka få tag på Jessi, och träffa henne en sväng. Det hade ju varit skit kul, jag får ta och ringa henne med en gång annars blir det bara att man drar ut på det. Men vi hörs lite senare vänner.


Jag och Sara, min sista dag på 3Action... Då lär man skapa minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0