Bubbly.

Kära bloggläsare, ni vet hur det är ibland va?
Man har mycket att tänka på och såntdär ibland, man har helt enkelt inte tid för att göra saker som att uppdatera bloggen. Händer även mig ibland, men vet ni vad?
Jag ska vara helt ärlig mot er, så va inte fallet för min del. Jag har både hunnit och orkat men jag har inte velat och faktiskt bara velat njuta av mina tre underbara dagar jag har fått..
Verkligen oförglömliga dagar bara som jag inte kännt att jag velat tillbringa framför datorn. Det kan ni väl ta som min ursäkt eller ärliga förklaring just nu väl?
Jag har ju alltid fått lära mig att ärligheten varar längst och hade kunnat dra till med något här nu men jag är lite hemlighetsfull istället..
Jag vet att det är ett par stycken som sitter här och läser varje dag och jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är över er, men jag vet också att ni klarar er! ;)
Nu gör vi ett litet hopp då, idag har jag nämligen börjat mitt nya liv..
Nytt jobb har jag fått, så börjat min utbildning idag faktiskt. Killen som utbildar mig har jag träffat en gång i tiden med en kompis vilket blev en väldigt konstig sådär udda stund när vi kom fram till det, ja jösses. Jag säger ju att borås och trakterna runt här är alldeles för litet. Men oj så trevlig, nu när jag varit på ett par utbildningar så tycker jag faktiskt denna varit den bästa. Mycket trevliga arbetskamrater, lite roligt att det är lite varierat i åldrarna också. Tror det kan vara bra faktiskt!
Slutade nu vid tio och börjar tidigt imorgon igen, så det är full rulle.
Dessutom ska jag till våran trevliga stad Malmö på fredag över dagen faktiskt, men ser mest fram emot kvällen om jag ska va helt ärlig, och tills det att jag får börja jobba (på söndag har jag bokat in min första demostration) ska bli kul och komma igång och biljetterna till Las vegas är ju så gott som mina..
Jag ska iallafall kämpa för det kan jag lova!
Men dags att sova nu, ny dag imorgon också!
Ska försöka hitta en låt till er iallafall!
Ni är bäst!


Vegas baby!


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för jobb????? Å ska du till malmö? Hinner du inte förbi här en sväng då? Det kommer även två kära actions hit då... =D

2009-02-26 @ 09:39:07
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0