Beach 09

Medans människor trimmar sina kroppar väljer jag nu att trimma fingrarna för att knappa fram en snygg bikini. Jag har ju då redan hittat mitt favorit ställe att shoppa bikinis hos BeachBunny
Här köpte jag förra året denna söta bikini..

Lady Lace


Eftersom många frågat om just vart jag köpt denna och hur det funkar att beställa hem och alla andra tusen frågor så tänkte jag nu att varför inte skriva allt här istället.

Dom är ganska dyra, men väl värda varenda krona enligt mig då jag älskar min bikini.
Storlekarna är ganska små så ta kanske en storlek större om du är lite osäker.
Beställ så fort som möjligt för det tar ett ganska bra tag att få hem den.
Tänk på att du måste beställa både under och överdel, så du kan kombinera som du vill.

Men som sagt, vem vill inte trivas i sin bikini?:)
Några smakprov från sommarens kollektion..


Kommentarer
Postat av: Nattis

oo bra tips! Dom va jätte fina, lite annorlunda!

2009-02-06 @ 11:27:26
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: eleni

riktigt snygga :D /eleni

2009-02-06 @ 17:58:53
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0