You're all that I need.

Jag kommer bli världens sämsta hemmafru (om jag nu mot all förmodan någonsin skulle blir det) jag avskyr allt som har med att städa att göra. Känner mig som en tonåring när det kommer till städning, gör det när jag känner för det.. vilket är ungefär aldrig. Jo okej, nu ska jag städa faktiskt. Dock tycker jag ju att det är kul att städa och diska och så åt andra så.. Kanske är det vad jag behöver, någon att göra det åt? Ja varför inte..


Ganska komisk bild, Bridget är ju säkert en sådan person som behöver gå runt i "städtants-kläder" at the playboy mansion.. Jaja hon bor ju inte där längre så kanske hon behövde få in känslan igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0