You can see my heart.

Godmorgon vänner.
Kl 9 imorse började min klocka ringa, men verkar det som jag gick upp? Nej inte direkt.. Hade tänkt träna men när jag skulle ta mig ur sängen så gjorde typ hela kroppen ont så dags för en vilodag. Dock älskar jag träningsvärk!
Somnade om och sov tills nu, för nu är det dags för lite mysigt stallfika. Vi ska julpynta och greja, ska passa på att ta ut min sötnos på en liten tur. Han va så himla duktig igår. Jag är helt kär i dendär lilla busen.

Vad hände igår då?
För min del blev det väldigt ändrade planer... Mysig hemmakväll med vännerna blev galen utekväll på krogen.
Hämtade upp Isabella och Amanda, vi åkte vidare till Villastan, till Christoffer tror jag han hette? Vilket fall, hade gärna tagit över den lägenheten efter honom. Vad jag nu ska ha en trea i villastan till.
Efter detta drog vi vidare ner till stan och kikade in en stund på tonic för att möta upp dom andra och resten av gänget. Varpå vi drog till Torget, där dom beställt bord och grejer. Dröjde inte länge fören det stod 15 champangeglas och champange över hela borden.. Det var första gången på kvällen jag faktiskt seriöst funderade på att ställa bilen och fixa skjuts. Men för något glas champange? Jaja jag älskar det men nej, det var inte värt det faktiskt.
Jag och Isabella ville ut och dansa så vi drog vidare - Harrys - Big mistake! Vad är det för fel på boråsare? Först ska vi bete oss som vi är bäst i världen och sen blir vi odrägliga till tusen när vi dricker. Pinsamt!
Okej, långt ifrån alla var så odrägliga men dom som var det tog liksom så mycket plats. Dessutom helt usel DJ, fast det är det ju alltid på harrys. Men igår va det extremt! Men vi dansade och hade trevligt en bra stund ändå tills vi gav upp.

Vakt: Men hej, är du inte skadad längre? Länge sen du var här nu..
J: Ehmm, hej.. Ja det var ett tag sen.. Jo jag är skadad men jag.. biter ihop så jag kan ha lite kul ibland..
 
Vakt:
Ja för har du inte gips på armarna så är det på fötterna och kryckor..
J: Hehe, japp men kryckorna har jag slängt i bilen..
Vakt: Oj, är det så illa fortfarande?
J: Nja, det går frammåt.. Haft lite otur bara
Vakt: Jo tack, jag har märkt det..

Frågan är, har jag varit för mycket på harrys? Skadad och allt.. Dock har jag alltid så utdragna skador så kan ju inte bara sitta hemma och tycka synd om mig själv liksom ;)

nu måste jag skynda mig. Stallet ropar! Ha en superdag vänner. Kram

Kommentarer
Postat av: sanna suomela (: tha best blog ever baby ;*

hejhej =)

hur mås det idag?

kramis<3

2009-12-12 @ 14:57:52
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0