When the stars are in her eyes, and the sun is in her smile..

Nu är det inte många minuter kvar av julafton.. Tiden går fort när man har roligt eller hur var det?
Jag är helt slut, vet inte vad det är med mig.. Börjar känna mig febrig och grejer, tänk om det råkar vara en infektion där dom operera ut tanden nu. Det är ju tillochmed farligt.. Jaja men nu ska man inte måla upp massa, det kanske är bättre imorgon.
Haft en mysig dag iallafall, med mamma, pappa, mina halv-vilda (eller helvilda..) bröder och min mormor och morfar. Julafton är mysigt, men jag vill börja tycka om det så som jag gjorde när jag var liten. När jag flera veckor i förväg bakade pepparkakor och godis och grejer. Det händer inte längre, man har liksom varken tid eller lust. Även om jag faktiskt borde ha tid nu? Men man prioriterar annat..
Jaja vilket fall, snart är det juldagen och det betyder bästa festdagen på hela året. Tror det kommer bli en super dag imorgon. Ska sova tills M väcker mig och då ska vi sola. Sen ska jag försöka hinna med min lilla sötnos och gå en långpromenad med honom tänkte jag. Sen blir det full rulle, jag ska tillochmed inte köra imorgon.. Smart med tanke på att jag ska träna på lördag igen.
Visste ni föresten att om ni ens tar en öl eller ett glas vin så kan ni lika gärna strunta i att träna dagen efter, om ni dricker mer så snackar vi givetvis längre tid. Varför behöver vi då dessa gifter varje helg för att vara lite sociala? Kan nästan jämföra sprit med smink, det förskönar dig bara för stunden, men där under är du ändå samma person med samma utseende och samma personlighet.. Jaja jag ska inte säga för mycket för imorgon ska jag joina teamet!
Men vi hörs imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0