When I grow up!

Idag är det exakt en månad kvar tills min stora dag!
Eller stora och stora, men jag fyller år då iallafall.. Känns som jag fyllt alla åldrar man ska göra och att det kan börja stanna av nu. Men vad gör man? dags att börja gilla läget!
Hur gammal blir jag då? Ja jösses, nu går det utför alltså.. 22 hela år! Dags att börja fundera på att bli vuxen nu? Nejdå, man lever bara en gång och jag trivs väldigt bra som det är precis just nu.

Mina planer för kvällen blev lite ändrade, pratade med söta I och vi ska hitta på lite bus var tanken. Efter min tredje och sista träning för dagen, duktiga jag, så åkte jag till systemet faktiskt. Köpte dock inget till mig, hoppsan.. Ingen fara dom är äldre än mig så inget att bry sig om.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och mysa en liten sväng sen blir det stan, hem till I och kika läget en sväng. Hoppas inte alla människor är där idag för då lär jag ha en del att förklara, ajaj.. Klantiga Jenny! När ska jag lära mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0