What do you want from me?

Vilken kväll..
Efter träningen blev det en snabbis till stallet innan jag åkte och handla lite och sen blev det myskväll på Trandared, med tacos och allt. Min favorit vet minsann hur man ska locka över en trött Jenny!
Haft en lugn kväll, eller nej egentligen inte.. Vi har tagit det lugnt men trots det har det hänt mycket, folk har varit sura och grejer. Mitt största problem jag har är att jag väldigt lätt bara stänger av och går vidare, jag försöker bry mig verkligen men i dessa fall idag har jag inte orkat. Det är inte värt energin som det ändå tar att diskutera saker som är helt glasklara egentligen. Vad tänker ni killar med ibland? (jag kan undra väldigt ofta vad vi tjejer tänker med ibland med men..) Nu tänker alla som läser, åhh kärleksproblem.. Men nej inte alls faktiskt, väldigt nöjd med den biten för tillfället.
Det handlar alltså om nästan helt andra grejer, eller gör det de?
Jaja jag är iallafall jätte trött och tänkte lägga mig och somna till en film nu, eller en serie tillochmed. Ska försöka ge Desperate Housewives en chans då jag har två boxrar här hemma som jag knappt ens försökt titta på. Men jag är inte så mycket för sådant. Vi får väl se hur länge jag håller mig vaken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0