Try to sleep with a broken heart.

Skrev världens inlägg men min minidator som är det absolut sämsta som någonsin har gjorts, dummade sig och nu är allt borta.

Men men, igår blev det myskväll på trandared, vi kikade på Alpha Dog och jag kikade på Justin Timberlake..
Bra slut på min helg iallafall.
Var dock väldigt trött imorse, det som är bra med att sova på trandared. Förutom bra sällskap så har jag nära till sjukgymnasikten på morgonen när jag vaknar.
Åkte dit och var dä en bra stund, fick tillochmed akupunktur igen... ajajajaj!
Sen hann jag med en sväng till solariet, vilket jag förtjänade nu!

Kom hem för en stund sen och då blev det frukost. Ska snart iväg igen, blir stallet nu. Kanske lyckas få med mig J som sällskap på en liten promenad med dino. Vi får se hur sugen han är på en promenix med mig och min tjötpålle.
Efter det ska jag möta upp mamma på gymmet, vi ska vara med på pass igen. Core blir det idag, någon kommer ha galet med träningsvärk imorgon iallafall! Efter träningen ska jag förmodligen iväg på lite äventyr. Vi får se vad som händer och sker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0