Stuck on you.

Nu har jag kikat klart på första säsongen av Desperate Housewives, ja jag vet.. Jag som inte tycker om serier.. Men jag får nog ändra mig nu faktiskt! Tur att jag har säsong två här hemma med. Men den lär få vänta till iallafall imorgon för jag ska snart upp. Om ganska exakt 6 timmar faktiskt tillochmed, ajaj vet någon som kommer vara lagom sur på sig själv när klockan ringer. Men sista gången jag kommer kunna gå på sjukgymnasikten nu på ett bra tag. Sen blir dett flytt för deras del, ledighet och ja.. lite sådant så lovat att träna på gymmet istället! Kul.. verkligen.. Faktiskt ganska trevligt på sjukgymnastiken ibland, trevliga människor och så. Jaja det var inte det jag skulle prata om, jag ville bara säga gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0